- - - - - -

Søg i webshoppen


Avanceret søgning

Indkøbskurv

I alt:  
0,00 DKK
Gå til indkøbskurven

Webshop

Salgs- og leveringsbetingelser

RESKA forbeholder sig ret til uden forudgående varsel at ændre betingelser i kataloget, varernes tilgængelighed, udførelse, specifikation og pris. RESKA tager også forbehold for trykfejl. Ved eventuelle kampagner, hvor betingelser er nævnt, gælder disse også for det pågældende køb.

SALGSBETINGELSER

De angivne priser på Webshoppen, samt i vores prisliste er alle inkl. moms. Priserne i Webshoppen der angivet i parentes er ekskl. moms

PRIVAT SALG

Vi leverer til private, dog imod forudbetaling.

LEVERINGSBETINGELSER

Ved ordre over kr. 8.000 leveres fragtfrit inkl. transportforsikring.

Ordre under kr. 8.000 pålægges et fragtomkostnings gebyr på kr. 500 + moms.  En vare, som er midlertidig udsolgt fra lageret, bliver leveringsovervåget og leveres så hurtigt som muligt. Forsendelser til Grønland ogFærøerne og resten af verden tillægges fragt og sendes ex. works, hvor andet ikke er aftalt.

FAKTURERING 

Faktura bliver sendt pr. mail sammen med ordrebekræftelsen. Virksomheder og institutioner der har indtastetet registreret EAN-nummer på webshoppen, vil få en digital faktura tilsendt via Nemhandel.

BETALINGSBETINGELSER

Betalingsfristen er netto 30 dage fra ordredato, hvis ikke der er truffet aftale om andet. Efter forfaldsdatoen debiterer RESKA morarenter med 1,5% pr. påbegyndt måned. Bemærk, at en solgt vare er RESKA’s ejendom, indtil den er betalt.

GARANTI - VIRKSOMHEDER OG INSTITUTIONER

Vi giver et års garanti for materiale- og fabrikationsfejl. Fakturaen gælder som garantibevis. Hvis man ønsker at gøre garantien gældende, skal fakturanummeret oplyses.

GARANTI- PRIVAT PERSONER 

Alle produkter som er købt af privatpersoner hos RESKA er omfattet af Dansk lovgivning dvs. 2 års reklamationsret, hvor de første 6 mdr. er garanti eller det man også kalder formodningsreglen, da man må formode at en evt. fejl på en pågældende vare har været der fra starten og at bevisbyrden hermed påhviler RESKA. Efter de 6 mdr. påhviler bevisbyrden hermed privat kunden.

Emballage

Alle priser er inkl. emballage, dog undtaget EUR-paller og pallerammer.

Force Majeure

RESKA er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende levering af produkter eller udførelse af serviceydelser, der skyldes forhold uden for RESKAs kontrol, herunder men ikke begrænset til lynnedslag, oversvømmelser, ildebrand, krig, transportforstyrrelser, maskinhavari, vejrforstyrrelser, materiale og fabrikationsfejl, foruden forsinkelser af råmaterialer forbundet med fremstillingen af produktet, herunder strejke og lockout blandt RESKA eller RESKAs underleverandørers egne ansatte. I tilfælde af forsinkelser, manglende levering eller udførelse vil RESKA opfylde sine forpligtelser i henhold til aftalen, så snart det er muligt.

TRANSPORTSKADER

Vær grundig, når du modtager varerne. Undersøg således altid, om emballagen er hel og uåbnet og om antalletaf kolli stemmer overens med det, der står på fragtbrevet, inden du kvitterer for varen. Du skal notere alle uoverensstemmelser på fragtbrevet ved modtagelsen og derefter anmelde det til transportøren. Skader, som opdages efter leveringen, skal anmeldes med det samme, dog senest 5 hverdage efter leveringen. Ved senere anmeldelse tager transportøren ikke imod din skadeanmeldelse, og du skal selv dække udgifterne, derfor skal du aldrig sende transportskadet gods tilbage til RESKA., behold det i stedet med henblik på fragtfirmaets eventuelle inspektion.

REKLAMATIONER

Reklamationer (ikke transportskader – se ovenfor) skal ske til vores kundeservice senest 7 hverdage efter, at du har fået dine varer. Ved reklamationer til vores kundeservice afgøres det også, hvorvidt den reklamerede vare skal returneres. Varer, som er blevet skadet ved returfragt, kan ikke krediteres. Skriv tydelig afsender og fakturanr. På returforsendelser. Hvis du ønsker en ny vare i stedet for den reklamerede vare, skal du lave en ny bestilling. En returneret vare krediteres først, når den er kommet retur, hvis der ikke er truffet aftale om andet.

FEJLLEVERING 

Hvis RESKA har leveret en forkert vare, eller du er kommet til at bestille en forkert vare, skal du først kontakte vores kundeservice og oplyse om, hvad du sender tilbage. Vigtigt – en leverance kan derfor ikke afvises overfor fragtmanden – den skal modtages.

Når du ringer til vores kundeservice på telefon +45 27 150 140, vil vi tage stilling til, om vi kan bytte varen eller om du skal krediteres, når varen er kommet retur. I forbindelse med returforsendelser gælder følgende:

Hvis RESKA har leveret en forkert vare, betaler vi returforsendelsen.

Hvis der er bestilt en forkert vare og man ønsker at returnere den, betaler du for fragten + 20 % af ordrebeløbet i administrationsgebyr.

Sørg for at pakke varer, der skal returneres grundigt ind (se transportskader).

Skriv tydelig afsender og fakturanr. på returforsendelse.

FORTRYDELSESRET

RESKA gives 14 dage fortrydelsesret på ikke kundetilpasset ordre. Ved kundetilpasset ordre gives 8 dage. Med kundetilpasset ordre menes ordre, hvor kunden enten selv har valgt farve, størrelse og/eller sammensætning. Fortrydelsesretten gælder fra ordredato som er = fremstillingsdato. 

Skriv en mail til mail@reska.dk eller ringe til vores kundeservice på telefon. +45 27 150 140, husk at oplyse fakturanr. 

Fortrydelsesretten vil herefter blive bekræftet: 

ORDREAFGIVELSE

Ved ordreafgivelse vil bekræftelsen blive sendt pr. mail og ordren kan ses i "Kontooversigt og indstillinger - Vis ordrer " som findes i menuen "Kundeområdet". For ordreafgivelse ved kundebesøg eller indtelefoneretordre bliver bekræftelsen sendt pr. mail, denne kan ligeledes ses efter indtastning i "Kontooversigt og indstillinger - Vis ordrer " som findes i menuen "Kundeområdet".

BESTILLINGER

Du kan e-mail din bestilling til mail@reska.dk, bruge vores webshop på www.reska.dk eller afgive din bestilling til vores kundeservice på tlf. +45 27 150 140

KUNDESERVICE

Vores kundeservice kan kontaktes mandag-torsdag fra 08.00-16.00 og fredag fra 08.00-15.30 på tlf. +45 27 150 140. Her kan du også stille spørgsmål til din bestilling, om eventuel reklamation og varernes funktion og udførelse.

 

Reska
Bakkegårdsvej 47 
5330 Munkebo
Danmark
Cvr. nr.: 14893091
Telefon nr.:+45 27 150 140  
Email: mail@reska.dk

Kundeservice - Tryghed i købet og hjælp til vores kunde er et vigtigt begreb for os. Vores største ambition er, at du skal føle dig godt tilfreds med dit køb. Landsdækkende service - Vi sælger og installerer i hele Danmark, ingen ø eller landsdel er for lille til os, alle får den samme service som vi har givet til vores kunder siden 1950.

 

 

Den danske ordbog

RESKA reolens opfindelsen i 1940´erne har bidraget til den danske ordbog:

Reolsystem, et.

reolsektioner til at bygge sammen; byggereol (S).

Reska Metal Bygge-Reol er det helt rigtige Reolsystem. 

BerlTid.27/11 1951.2.sp.3.